Tijdelijke administratieve/secretariële invalkracht
Doordat onze collega tijdelijk afwezig is en door een recente afmelding, zijn we per direct op zoek naar een tijdelijke invalkracht voor administratieve en secretariële werkzaamheden.
Het gaat om ca. 20 – 24 uur in de week.
Ca. 8 weken vanaf begin juni.
Salaris is marktconform.
Tijden bij voorkeur van 8:30 – 12:30 en/of 13:00 – 17:00 maar zijn ook enigszins flexibel in te delen.
Werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Telefoon aannemen
Grammaticale controle
Financiële administratie (Unit4, ervaring met het programma is niet verplicht)
Opdrachten verwerken
Facturering
Je doet je werkzaamheden bij ons op kantoor in Hillegom met een gezellig team bestaande uit 10 mensen. En uiteraard mag je mee met ons bedrijfsuitje eind juni. Voor meer informatie kun je mailen naar recruitment@vhgm.nl of bellen/appen naar Dick van Harlingen 0625477183.
Commentaires